Firma Handlowo-Usługowa WAX

wiolamoda.pl   to sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną odzieży damskiej. 

WŁAŚCICIEL SKLEPU INTERNETOWEGO:

Sklep internetowy wiolamoda.pl jest prowadzony przez firmę Firma Handlowo – Uslugowa WAX, z siedzibą w Sosnowcu.

Nazwa banku: ING BANK ŚLASKI S.A.

Numer konta:04 1050 1360 1000 0092 1768 2443

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie wyrażone są w PLN,  w cenach brutto zawierających podatek VAT.

1.2. Wszystkie ceny w sklepie podane są za 1 szt lub komplet w zależności od asortymentu.

1.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu.

2. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

2.1. Zamówienie towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia.

2.2. Klient może  składać  zamówienie za pośrednictwem strony www.wiolamoda.pl przez e-mail biuro@wiolamoda.pl (7 dni w tygodniu, 24 h na dobę) oraz telefonicznie tel. 602470533. (pon.-piąt. w godz. 8:00 - 16:00). Złożenie przez Klienta zamówienia telefonicznego lub mailowego nie jest jednoznaczne ze złożeniem przez niego oferty zakupu. W takim przypadku możemy wstępnie przygotować materiał do odbioru osobistego w siedzibie firmy lub do wysyłki.

2.3. Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu środków płatniczych na naszym koncie firmowym.

2.4. W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej w tytule wiadomości należy wpisać „Zamówienie”, a w treści nazwę produktu wraz z linkiem asortymentu  Sklepu, gdzie dany produkt jest prezentowany oraz numerem telefonu Klienta.

2.5. Natychmiast po złożeniu zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Klient otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy.

2.6. Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności z góry) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku, w terminie 48 godzin roboczych(staramy się robić to jak najszybciej). W przypadku dokonania zakupów w przeddzień weekendów i świąt, przesyłka realizowana jest najbliższego dnia roboczego po przerwie.

2.7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sprzedawcy. Zamówienie Klienta, w przypadku niedostępności któregoś z produktów, może za zgodą Klienta:

- zostać zrealizowane częściowo (bez brakującego produktu),

- zostać zrealizowane w terminie późniejszym (wydłużonym o czas oczekiwania na brakujący produkt),

- zostać anulowane w całości.

2.8. Źle wypełnione formularze nie będą rozpatrywane.

2.9. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

3. FORMY PŁATNOŚCI

3.1. Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:

- gotówką lub kartą w kasie, jeśli odbiór towaru następuje osobiście,

- przelewem bankowym,

- przelewem elektronicznym w ramach systemu payu.pl.

3.2. Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia w chwili dokonania płatności przez Klienta.

3.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym, Sprzedawca realizuje zamówienie po wpłynięciu kwoty odpowiadającej wartości zamówienia na rachunek Sprzedawcy. Okres płatności w ramach przelewu bankowego wynosi 7 dni roboczych. Po tym okresie zamówienie jest anulowane.

4. KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. Jest on również uzależniony od wagi i gabarytów paczki. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej …..

Przykładowe koszty  wysyłki są podane poniżej:

Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Sosnowcu.

5. SPRAWDZENIE STATUSU PRZESYŁKI

Przed odebraniem przesyłki kurierskiej Klient ma prawo w obecności kuriera sprawdzić stan przesyłki w celu stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń przesyłki mających miejsce w trakcie transportu oraz zażądać sporządzenia protokołu szkodowego. Klient ma prawo odmówić odbioru przesyłki, jeśli po sprawdzeniu jej stanu okaże się, że towar jest uszkodzony, przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany. O zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie zawiadomić obsługę Sklepu telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.

6. ZWROTY I REKLAMACJE

Zgodnie z USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, pocięty,  lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub kserokopię faktury. wiolamoda.pl gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania towaru.

W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu na adres ul.Długosza 15/40 41-219 Sosnowiec. Koszty związane z odesłaniem reklamacji oraz koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi wiolamoda.pl. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, wiolamoda.pl zwróci zamawiającemu pełną kwotę wpłaconą na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

7. PARAGONY I FAKTURY

Do każdego zakupu otrzymasz od nas paragon fiskalny, bądź fakturę VAT. Na życzenie Klienta Sprzedający wystawia fakturę VAT. Po zaznaczeniu opcji „Proszę o wystawienie faktury VAT” podczas składania zamówienia, faktura zostanie dołączona do towaru.

Klient pragnący otrzymać fakturę VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.